malechakyiv@gmail.com

+38(066) 380-65-34

+38(050) 334-77-30

+38(050)  717-98-73

Гарантийные обязательства

 

 

                                 1.  Умови гарантійних зобов'язань

Гарантія набуває чинності з моменту придбання продукції у разі вірно заповненого талона, який містить наступні дані: дату придбання товару, штамп та підпис продавця.

Гарантійний термін експлуатації меблів згідно діючих нормативних документів обчислюється з дня підписання Покупцем акта прийому-передачі Товару (накладної або товарного чека на Товар) через роздрібну мережу, при дотриманні правил догляду, експлуатації, зберігання.                 Гарантійний термін експлуатації корпусних меблів встановлюється, на меблі для дитячих кімнат (дитячі меблі) та громадських приміщень – 12 (дванадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний термін не встановлений Виробником.

Гарантійне обслуговування виконується безкоштовно у випадку виявлення виробничих дефектів, пов’язаних з якістю матеріалів чи порушенням  технології виготовлення. Дефекти, що виникли в процесі експлуатації не являються виробничими, можуть бути усунені або відремонтовані представниками компанії за рахунок споживача.Текстиль поверненню не підлягає.

                         2. Гарантійні зобов'язання не надається:

  1.    У разі відсутності гарантійного талона або чека або наявності в гарантійному талоні яких-небудь змін  або        доповнень, виконаних не фірмою-продавцем;
  2. У разі недотримання правил експлуатації і зберігання;
  3. У разі механічного та хімічного ушкодження;
  4.    Якщо збирання, монтаж, ремонт меблів здійснювались самостійно чи/або третіми  особами, внаслідок чого виникли будь – які непорозуміння (механічні пошкодження, дефекти, тощо);
  5. На вмонтовані деталі, що мають механічні пошкодження;
  6. При розбуханні деталей внаслідок впливу води або інших рідин;
  7. На меблі  з конструктивними змінами, що не передбачені їх виробником;
  8. На меблі, що були ушкодженні внаслідок стихійного лиха;
  9. На меблі, які протягом гарантійного терміну експлуатувалися не за призначенням або не додержанням правил та вимог по їх використанню;
  10. На меблі, що збирались Покупцем  самостійно (без залучення кваліфікованих спеціалістів продавця);
  11. У випадку, якщо задоволення вимог покупця неможливо, виробник залишає за собою право   замінити товар на інший такої ж вартості;
  12. Гарантія не поширюється на меблі, пошкоджені в результаті впливу домашніх тварин, вогню, образивних речовин, води, знаходження в сирих приміщеннях, а також з ознаками недбалого поводження, направильного транспортування чи переміщенні меблів, при вмонтовуванні в неї покупцем сторонніх частин та фурнітури.

                                                  3. Правила з експлуатації:

  • Строк, протягом якого меблі зберігають гарний зовнішній вигляд і технічні характеристики великим чином залежить від умов їх експлуатації;
  • Меблеві гарнітури встановлюйте на рівні підлоги. Для вирівнювання користуйтесь підкладками;
  • З часом потрібно перевіряти фурнітуру, яка з’єднує  окремі частини меблів(фасаді, корпус), тому що при експлуатації відбувається розхитування;
  • Переміщайте  та транспортуйте меблі лише у розібраному стані. При цьому розбирати та збирати меблі повинні тльки кваліфікованні спеціалісти;
  • Не перевантажуйте полички та шухляди; важкі предмети слід розставляти так, щоб вага розподілялась по всій площині полиці, уникаючи тим самим, прогинання, що може призвести до поломки конструкції.
  • Не переміщуйте меблі у завантаженому стані. Після їх переміщення необхідно відрегулювати завіси дверей;
  • Бережіть меблі від потрапляння на них прямих сонячних променів та води, не тримайте просто неба;
  • Бережіть меблі від надмірної вологи; рідину яка пролилась на меблі слід негайно усунути, попереджуючи  її розтікання й потраплянню в основу, особливо слідкувати за тим, щоб рідина не потрапляла в щілини та стики меблів. Все це може призвести до деформації та псуванню меблів;
  • Меблі повинні зберігатись та експлуатуватись в адміністративних, громадських та житлових приміщеннях при температурі  в межах +10 до +25 градусів за Цельсієм при відносній вологості не більше 60%;
  • Висока та низька температура, а також її різкі перепад можуть пошкодити меблі, тому меблі повинні бути встановленні не ближче одного метру від системи опалювання. Довгостроковий вплив цих факторів або контакт меблів з гарячими предметами.
  • Категорично забороняється використання агресивних речовин( до складу  якого входить спирт, кислота, луг, олія, розчинники, абразивні речовини) поруч з меблями, або безпосередньо на їх поверхні, що може призвести до їх псування;
  • Своєчасно очищуйте меблі від пилу та бруду. Використовуйте для догляду за меблями спеціалізовані засоби з чищення, знежирення, оновлення і полірування поверхні меблів.
  • Забороняється  гойдатися на стільцях  для  уникнення  пошкодження конструкції;
  • Слід оберігати меблі від механічних пошкоджень, які можуть бути викликані впливом твердих або гострих предметів, агресивними речовинами або занадто великих фізичних навантажень;
  • При перестановці меблів їх необхідно захищати від сколів та подряпин;
  • Забороняється допускати різні  динамічні навантаження, які можуть пошкодити опорні несучі деталі  каркасів та механізмів трансформації. Не ставати на меблі ногами, якщо  це не передбачено  конструкцією. Не впускати  на меблі тверді та тяжкі предметі.
  • 2-х ярусні ліжка та ігрові комплекси повинні бути закріплені до стіни. Обов’язково.
  •  Допустима вага на полицю в етажерці – 8 кг,  навантаження в ігровому будиночку - 80 кг, на стілець з колесами - 60 кг,  на маленький стілець  - 40 кг, для ліжка - 90 кг;
  • Використання меблів згідно інструкції забезпечить Вам найбільш тривалий термін їх експлуатації;
  • Догляд за меблями

              В процессі експлуатації догляд за меблями здійснюється за допомогою м’якої чистої салфетки або не ворсистою тканиною змоченою в теплій воді. При сильних забрудненнях можна використовувати нейтральні миючі та чистячі засобами. Забороняється очищати меблі із застосуванням абразивних речовин.      Дерев'яні та ламіновані покриття  очищаються  спеціальними засобами для догляду за дерев'яними і ламінованим поверхнями.         Догляд за  тканинами проводиться способом сухого очищення, ручного прання 30гр. ;

      4. Рекламація по дефектам приймає магазин, який продавав товар.

    Про передачу  рекламації для виконання гарантом або визнанні рекламації недійсною продавець повинен  оповістити покупця.

    Якщо для правильного оформлення заявленої рекламації потрібна  професіональна оцінка виду та розміру дефектів, то в строк, погоджений з покупцем, але не пізніше 7 денний термін, буде присланий  вповноваженій  представник продавця з метою визначення обсягу визначених дефектів.

    У випадку, коли дефект, який є предметом рекламації, може бути  усуненим по оцінці гаранта (продавець), гарантійне свідотство буде мати вид свідотства про гарантійний ремонті, що означає безкоштовне усунення дефекту таким чином, щоб повернути меблям втрачені нею експлуатаційні та естетичні властивості.

    Якщо характер дефекту не потребує його усуненню в фабричних умовах, гарантійний ремонт виконується в дома у покупця.

    Після строку гарантійного обслуговування ми готові прийти на допомогу своїм клієнтам та усунути  недоліки меблів, а також розібрати чи зібрати меблі у випадку переїзду за окрему плату.

     

     

     


Вверх ↑